Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sophie Wijk - WaarBenJij.nu Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Sophie Wijk - WaarBenJij.nu

Cairns!

Blijf op de hoogte en volg Sophie

09 Juni 2014 | Australië, Cairns

Hoi allemaal!

Mijn eerste halve dag en nacht zitten er alweer op hier in Cairns!
Ik slaap in een heel fijn en schoon hostel hier, The Northern Greenhouse.

Gistermiddag ben ik aangekomen en heb ik mijn bed klaargemaakt en wat boodschappen gedaan. Ik was wel gaar!
Toen ik terug kwam hadden ze in de lounge van het hostel een bbq. Daar heb ik hele aardige meisjes ontmoet met wie ik die avond nog een toetje ben gaan eten bij een Italiaan in Cairns.
Ik schrok me kapot toen ik een giga vleermuis zag vliegen, nog nooit zo'n grote vleermuis gezien! Ook heb ik fel groene papegaaien zien vliegen.

Toen we weer terug kwamen in het hostel heb ik nog een keer lekker warm gedoucht omdat ik een beetje koud en klam was. Tegen alle verwachtingen in hier, regent het. Het regen seizoen is hier al wel voorbij, en meestal is het lekker weer hier ik deze tijd van het jaar, maar nu regent het heel hard haha..
Maar dat is verder niet erg, het wordt vanzelf weer lekker weer.

Ook hadden ze gisteravond film avond in de lounge wat heel gezellig was.

Na de film ben ik naar bed gegaan, ik heb gelukkig heel lekker geslapen :)

Ik ga zo weer even de stad in en even op het strand kijken.


Als het goed is zien jullie een foto van de lounge van het hostel! Ik weet niet zeker of de foto is gelukt, ze plaatsen ging bij de vorige posts niet zo goed haha.

Vanaf morgen ga ik naar Port Douglas voor mijn maand vrijwilligerswerk op het Wildlife Habitat. Ik weet niet hoeveel tijd ik dan heb om te bloggen, maar jullie horen zeker nog van me!

Liefs Sophie

  • 09 Juni 2014 - 09:08

    Tine Van Der Beek:

    Hoi Sophie wat fijn dat je het al zo naar je zin hebt
    Zo te lezen heb je al mooie dieren gespot en er zullen er misschien nog vele volgen.
    Een hele goeie reis naar Port Douglas' en nog een hele fijne tijd daar
    Genieten genieten en nog eens genieten veel liefs Tine

  • 09 Juni 2014 - 12:04

    Liz:

    Ha Sophie,

    Goed om te horen dat je goed bent aangekomen in Cairns!!
    En van een jetlag lijk je ook niet echt last te hebben!

    Geniet in PD...het is er heel gezellig!

    liefs Liz

  • 10 Juni 2014 - 13:03

    Anouk:

    Aah gelukkig gaat alles zo goed! :-)
    Hopelijk wordt het weer snel beter hihi
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 10 Juni 2014 - 23:57

    Femke:

    Fijn dat alles goed gaat en dat je goed bent aangekomen:)!
    Heel veel succes met het vrijwilligers werk en ik hoop dat het snel strandweer wordt hihi.
    Liefs, xxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Een taalreis met Activity International

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Port Douglas :)

09 Juni 2014

Cairns!

08 Juni 2014

Ik ben er bijna!

06 Juni 2014

Daar ga ik dan...
Sophie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 3948

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: