Ik ben er bijna! - Reisverslag uit Saint Peters, Verenigde Staten van Sophie Wijk - WaarBenJij.nu Ik ben er bijna! - Reisverslag uit Saint Peters, Verenigde Staten van Sophie Wijk - WaarBenJij.nu

Ik ben er bijna!

Blijf op de hoogte en volg Sophie

08 Juni 2014 | Verenigde Staten, Saint Peters

Allereerst iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en handige tips op mijn vorige verslagje!

Ik ben nu aan het wachten op mijn laatste vlucht van Sydney naar Cairns. Ik heb er al een lange reis op zitten!

De vlucht van Amsterdam naar Dubai ging goed. Ik vloog met Qantas maar de vlucht werd door Emirates uitgevoerd. Emirates heeft echt hele mooie vliegtuigen. Ik vloog in een A380 met alles erop en eraan. Ik had een heel groot scherm en ook nog een soort PSP waarmee ik van alles kon bekijken tijdens de vlucht.

Daarna moest ik 9 uur wachten in Dubai.. Dat vond ik wel heel lang en ik zag er tegenop, maar gelukkig ging dat ook heel goed. Ik had wifi dus kon kletsen met het thuisfront en ik kon fijn loungen. Ook hielpen ze heel goed als ik iets vroeg en iedereen was heel aardig.

Daarna begon de langste vlucht, 14 uur van Dubai naar Sydney. Onderweg heb ik gelukkig heel goed kunnen slapen, ik was zo moe! We hadden wat turbulentie, maar daar kon ik wel goed van slapen.
Omdat er storm was boven Sydney, mochten vliegtuigen maar vanaf een kant op Sydney landen. Hierdoor moesten we omvliegen en een stop maken in Melbourne om te tanken.

Gelukkig had ik een super aardige Australische man naast me die me overal mee hielp en zei dat alles wel goed zou komen. Hij heeft me uiteindelijk helemaal geholpen met mijn bagage, de security en het vinden van mijn shuttle naar mijn volgende vlucht. Zo fijn!

Gelukkig haalde ik mijn aansluiting nog, omdat ik genoeg overstap tijd overal had. Daar maakte ik me wel even druk om toen ik hoorde dat we via Melbourne moesten vliegen.

De grote van een A380 vliegtuig blijft me verbazen.. Ze zijn zo gigantisch groot. Heel breed en lang, en ook nog een trap naar een tweede verdieping.
Toen het licht buiten was, kon ik ook heel goed de vleugels zien. Die zijn denk ik wel twee keer zo lang en breed als dat ik ooit eerder aan vliegtuigen heb gezien.


Ik heb nog steeds heel erg spanning voor alles wat er komen gaat. Buikpijnalarm! Ik ben heel benieuwd hoe alles zal zijn. Maar van iedereen die in Australië is geweest hoor ik alleen maar leuke dingen, dus het komt vast goed.

Tot snel allemaal!
xxxx

  • 08 Juni 2014 - 10:55

    Liz:

    Hoi Sophie

    Het was al een lange reis maar hij werd nog een beetje langer door de storm.
    Maar ik ben blij dat je hebt kunnen slapen...
    Vanuit Sydney ben ik met een A380 naar Singapore gevlogen en ik heb me vaker als eens afgevraagd...hoe is het mogelijk dat ze zo'n ding de lucht in krijgen en dat het daar ook blijft?!
    Daar kun je beter niet over nadenken.

    Fijn dat je meteen een aardige aussie hebt getroffen die je wilde helpen.
    Het is en blijft spannend toch?

    Ik heb veel aan je gedacht gister,wetende dat je onderweg was,met je vader ge-appt om te horen hoe het was en waar je was.
    Rust lekker uit,je zult in Cairns zijn en daar is het inmiddels alweer avond.

    Ik kijk uit naar de verslagen en foto's maar op de eerste plaats moet je vooral genieten!!

    Liefs Liz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Saint Peters

Een taalreis met Activity International

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Port Douglas :)

09 Juni 2014

Cairns!

08 Juni 2014

Ik ben er bijna!

06 Juni 2014

Daar ga ik dan...
Sophie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 3939

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: