Daar ga ik dan... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sophie Wijk - WaarBenJij.nu Daar ga ik dan... - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sophie Wijk - WaarBenJij.nu

Daar ga ik dan...

Blijf op de hoogte en volg Sophie

06 Juni 2014 | Nederland, Schiphol

Ondertussen is alles ingecheckt en heb ik van iedereen afscheid genomen.
De eerste mensen mogen al het vliegtuig in.

Op het moment weet ik even niet meer waarom ik dit zo graag wilde, omdat ik iedereen ga missen. Maar dat komt vast goed als ik er eenmaal ben!

Iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes! Die steunen me heel veel.

Tot snel allemaal!

  • 06 Juni 2014 - 15:05

    Sara:

    Komt vast allemaal goed lieve Sophie!
    Wordt denk ik een groot, super leuk avontuur!
    Have fun en tot snel!!! Xxxxxxxxxxx

  • 06 Juni 2014 - 16:02

    Dionne:

    Hee soof!
    Je kan het! Heel veel plezier en maak je niet druk!
    Je gaat een toptijd hebben daar!
    Liefs,
    Dionne

  • 06 Juni 2014 - 18:34

    Laura De Boer:

    Supertrots! Heel veel plezier lieffie, ik kan niet wachten op de fotos!

  • 06 Juni 2014 - 20:46

    Liz:

    Lieve Sophie,

    Zodra jij op Australische bodem staat en van je jetlag af bent weet je ineens weer waarom je dit ook alweer wilde!
    Ik wens je veel plezier en kijk uit naar je eerste verslagje vanuit OZ!!
    Enne....genoeg foto's maken en als je kaartjes vol zijn...die verkopen ze daar ook!!!
    Nog een tipje.....koop daar een OPTUS sim kaart,prepaid,ook daarmee kun je internetten!!
    Tot snel!

  • 06 Juni 2014 - 22:51

    Rebecca:

    Heeeel Veeel succes lieve Sophie!
    Het gaat helemaal goed komen!!
    Geniet ervan en veel plezier!
    Dikke kus liefs Rebecca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Een taalreis met Activity International

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Port Douglas :)

09 Juni 2014

Cairns!

08 Juni 2014

Ik ben er bijna!

06 Juni 2014

Daar ga ik dan...
Sophie

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 3940

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: